Odwiedziny

poniedziałek, 9 marca 2015

☺☺☺

Witam ☺


Zajaczki- bardzo podobne do tych zeszlorocznych







Uszylam tez owieczke i aniola.





To by bylo na tyle ☺

Pozdrawiam serdecznie
Anita ☺

sobota, 3 stycznia 2015

Piernikowo

 Witam :)
Pierwszy wpis w Nowym Roku ,wypada zlozyc zyczenia.
Mam nadzieje, ze ten rok bedzie dla Was lepszy od poprzedniego, ze bedziecie otaczac sie tylko zyczliwymi, otwartymi na Wasze potrzeby ludzimi, ze bedziecie nie tylko brac, ale takze dawac- bo to daje uczucie radosci i spelnienia. Zycze spokoju, milosci i wielu pojednan.  I czasu, czasu na chwile wytchnienia, odpoczynku, czasu na bycie ze soba ☺☺☺

A wracajac do szycia-przed swietami powstal aniol z piernikami
O taki :


A teraz zegnam sie z Wami na dluzsza chwile. Nowy Rok zaczynamy remontem . Juz od dwoch dni zrywam tapety ze scian i paznokcie z rak ;)
Zmieniamy lokum , na wlasne, osobiste i wymarzone ☺☺☺ Duuuuzo pracy przed nami wiec na szycie zabraknie czasu..ale wroce jak tylko troche sie ogarniemy ☺
Pozdrawiam serdecznie 
A.

środa, 5 listopada 2014

Monotematycznie :)

Witam :)
 U mnie bez zmian- caly czas szyje swiateczno-zimowe anioly.
Sporo tego ostatnio sie narodzilo :) Nie bede wszystkich pokazywac bo w wiekszosci sa do siebie bardzo podobne, niektore wrecz takie same. No coz- Klient nasz pan  ☺







Wiem...troche nudno..Jednak do Swiat bedzie u mnie tylko anielsko ☺
Pozdrawiam
Anita

wtorek, 14 października 2014

piątek, 26 września 2014

Znow anielsko :)

Kolejne anioly wyszly z mojej pracowni :)
Zimowe, z delikatnymi swiatecznymi akcentami.






Pozdrawiam serdecznie i zycze Wam spokojnego i slonecznego weekendu :)
Anita

piątek, 19 września 2014

Anioly :)

Dlugo, oj dlugo mnie nie bylo...
Nie bede sie rozpisywac dlaczego tak sie stalo,ze nie pojawilam sie tu przez kilka ostatnich miesiecy ,bo to niczego nie zmieni.
Juz jestem i obiecuje poprawe :)
Oczywiscie szylam przez ten czas, moze nie  w  ogromnych ilosciach bo pogoda tego lata byla piekna i sporo czasu spedzalismy poza domem. Upalne dni zdecydowanie bardziej wole spedzac nad woda niz przy maszynie.
Naladowalam baterie i juz zaczynam realizowac zamowienia.
Anioly, to ostatnio szylam






Pozdrawiam serdecznie
(Mam nadzieje, ze jeszcze ktos tu zaglada...) 
Anita

wtorek, 4 marca 2014

Znow krolik:)

..i tak pewnie zostanie az do Swiat :)
Fotka zrobiona ``na szybko`` bo krolik juz w drodze do nowej wlascicielki:)

Wielkosc:62 cm
Material: Bawelna